پخش کفش مردانه اسپرت ایرانی

18 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تنوع محصولات فراوان در زمینه کفش های مردانه اسپرت ایرانی مرغوب سبب شده است که مرکز پخش عمده آنها در سال های اخیر رونق گسترده ای را در نقاط مختلف کشور تجربه نماید و حتی درخواست های بسیاری برای خرید آنها از کشورهای همسایه نیز وجود داشته باشد.


از جمله رایج ترین مدل های کفش که در بسیاری از نقاط جهان به ویژه در میان مردان جوان دارای طرفداران بسیاری است مدل های کفش کتانی و اسپرت می باشد که در این نیز چند سالی است که تولید این نوع پای افزارها رونق بسیاری پیدا کرده است.
بخش بسیاری از کفش های اسپرت ایرانی در بازار برگرفته از طرح های خارجی با قیمت های بسیار پایین تر می باشد. برندهای بسیاری در جهان وجود دارند اما آمارها حاکی از آن است که فروش برندهای نظیر نایک و آدیداس بسیار بالا می باشد و از این رو تولید کنندگان در ایران طرح های این برندها را کپی برداری می کنند.
در مواردی این کپی برداری در حد نزدیک به مدل های مشابه و در مواردی تنها دارای طرحی از آن و کیفیت بسیار معمولی و گاها نازلی را دارا می باشند.
بسیاری از خریداران در ایران کفش های اسپرت مردانه را بر اساس قیمت آنها انتخاب می نمایند و بعد از آن به موارد دیگری نظیر درجه کیفی آنها توجه می نمایند و در بسیاری از موارد نیز افراد بر اساس طراحی که کفش ها دارند و متناسب با قیمت آن انتخاب خود را انجام می دهند.

پخش عمده کفش مردانه
قیمت عمده کفش مردانه اسپرت

قیمت عمده کفش های مردانه اسپرت بسته به مواد اولیه که در رویه، زیره و لایه های داخلی کفش به کار می رود مشخص می شود.
از دیگر عوامل تعین کننده قیمت عمده این سبک ها زمان عرضه، وضعیت ارزی و اقتصادی، میزان تقاضا و... می باشد.
برای آشنایی خریداران با مدل های این مرکز سبکی را به عنوان نمونه به همراه قیمت آن در زیر معرفی می نماییم این کفش با برند نایک مردانه در چهار رنگ زیبا عرضه می شود.

پخش عمده کفش مردانه

مشخصات
این کفش نایک دارای رویه ترکیبی بافتی می باشد و زیره آن از نوع طرح کپسولی و از جنس پیو می باشد و در سایزبندی 41 تا 44 ارائه می شود اینکار با قیمت عمده و به روز این کفش اسپرت مردانه شیک 73 تومان می باشد.

پخش عمده کفش مردانه ارزان و با کیفیت

خوشبختانه زیبایی و شکیل بودن کفش های اسپرت مردانه و داشتن قیمت مناسب در کنار درجه کیفی بسیار قابل قبول آنها سبب شده است که مردم به سمت خرید مدل های کفش ایرانی بیش از هر زمان دیگر تمایل داشته باشند به ویژه اینکه روز به روز با ورود فناوری های جدید و افزایش تجربه تولیدکنندگان بر کیفیت و زیبایی این کارها افزوده می شود.
یکی از درخواست های بسیاری از خریداران در کشور پیدا نمودن یک مرکز پخشی است که مدل های متنوع برای بسیاری از نیازها ارائه نماید مدل هایی که با وجود داشتن قیمت های ارزان و مناسب کیفیت های خوبی نیز داشته باشند.
تمام تلاش مرکز وانیا در این راستا است که با همکاری با مراکز معتبر در کشور به ارائه متنوع ترین کفش های مردانه اسپرت با کیفیت های قابل قبول و ارزان قیمت برای تمام سنین و نیازها بپردازد.

پخش عمده کفش مردانه
خرید اینترنتی کفش مردانه اسپرت

بسیاری از افرادی که تازه وارد بازار کار فروش کفش می شوند و یا قشر جوان استقبال بسیاری خوبی از سفارشات کفش عمده به شکل اینترنتی نموده اند.
با فراگیر شدن این روش خرید و فروش افراد سنتی نیز به تدریج از این روش در کنار روش های سنتی برای خریدهای عمده خود استفاده می نمایند.
مزایای نظیر انتخاب در کمترین زمان بدون نیاز به حضور در محل، مراجعه به فروشگاه در هر ساعت از روز، صرفه جویی بسیار خوب در زمان، دسترسی سریع به سیر وسیعی از محصولات و... از جمله مزایای این روش خرید اینترنتی می باشد.
کفش های مردانه اسپرت در اقسام راحتی، مجلسی، طبی و چرم ارائه می شوند که برای اینکه بتوان پوشش مناسبی برای نیازهای مختلف ایجاد نمود این مدل ها با درجه بندی های کیفی مختلف ارائه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا