فروش عمده کیف زنانه ارزان

21 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه ارزان به جهت امکان خرید توسط قشر وسیعی از جامعه در بین خریداران عمده بسیار پرطرفدار می باشد این قسم از کیف ها در هر سبک و کاربری برای موقعیت های مختلف تولید می شوند و بخشی از آنها نیز با کیفیت های قابل قبولی از این مرکز به فروش می رسند.


بسیاری از زنان تمایل دارند با توجه به موقعیت های و نوع پوششی که دارند کیف متناسب با آن را استفاده نمایند وجود کیف هایی با قیمت های بالا این امکان را از بسیاری از آنها سلب می نمایند از این رو ارائه کیف های با قیمت های پایین تر و با کیفیت و طراحی قابل قبول این امکان را برای آنها فراهم می سازد که بتوانند مدل های مختلفی را بر اساس نیازهای مختلف خریداری نمایند.
امکان خرید مدل های مختلف و افزایش قدرت خرید زنان مهم ترین عوامل برای بالا بودن آمار فروش کیف های زنانه ارزان در کشور می باشد که این عامل میزان تراکنش و سود فروشندگان آنها را بسیار بالا می برد و به طوری که آنها در کمترین زمان می توانند برگشت سرمایه داشته باشند.

فروش عمده کیف زنانه
تولید کیف زنانه شیک و مد روز

کیف هایی که در دنیا محبوبیت بالایی دارند معمولا جزو برندهای شناخته شده هستند که و تنها به صرف برند بودن از قیمت های بسیار بالایی برخوردار باشند که به هیچ وجه به نفع مصرف کنندگان نمی باشد.
اما صنعت گران فعال در عرصه کیف و کفش با الگوگیری از آنها به تولید آنها با قیمت های به مراتب پایین تر می پردازند که امکان داشتن آنها را برای بسیاری از افراد در کشور فراهم می سازد که خوشبختانه دارای کیفیتی نزدیک به مدل های اصلی خود می باشند.
از جمله این سبک ها مدل های کپی چنل می باشد که در اقسام کپی و های کپی تولید می شوند که مدل های کپی دارای قیمت های ارزان تری می باشند.

فروش عمده کیف مجلسی
کیف زنانه مجلسی لویی ویلتون ارزان

از جمله برندهای بسیار مشهور در جهان در زمینه کیف برند لویی ویلتون می باشد این کیف نیز همانند دیگر برندهای مشابه خود در ایران با قیمت های بسیار بالایی عرضه می شود که توان خرید از عهده بسیاری از خانواده ها خارج می باشد و تنها افراد متمول امکان تهیه آن را دارند.
اما مدل های کپی آن در بازار ارائه می شوند که هر چند از نظر کیفی همانند برند اصلی نمی باشد اما طراحی و زیبایی آن را دارا می باشد. علاوه بر این برند برندهای مشهور دیگری نظیر شیفر، فندی، گوچی، زارا و... در طراحی های کپی و با قیمت های مناسب در مرکز پخش کیف وانیا به شکل عمده به فروش می رسد.

فروش عمده کیف مجلسی
قیمت عمده کوله زنانه

کوله از جمله کیف های بسیار پرکاربردی هست که به جهت جادار بودن و امکان حمل آسان آن در بسیاری موقعیت ها نظیر مدارس، دانشگاه ها، تفریح و گردش مورد استفاده قرار می گیرد.
کوله ها نیز خود می توانند در اقسام مجلسی، روزمره، فانتزی، اسپرت و... تولید شوند که بیشترین مشتریان آنها دختران و زنان جوان می باشند.
امروزه کوله های بسیار خاص تر و جذاب تری توسط طراحان خلاق در کشور تولید می شود که هم می توانند به عنوان کوله، هم کیف لب تاپ و هم کیف اداری و دانشجویی مورد استفاده قرار گیرند.
قیمت عمده این کوله کیف ایستاده که دارای سایزبندی 28 در 36 می باشد در حال حاضر فقط 54000 تومان می باشد.
که از جمله آنها می توان به سبکی نظیر زیر با برند پولو اشاره داشت که در رنگ های پرفروشی نظیر مشکی، سفید، طوسی و... در جنس های مختلف ارائه می گردد.

قیمت عمده کوله زنانه

کانال فروش عمده کیف زنانه

دسترسی سریع و راحتی سفارش از کانال های اجتماعی در کشور و جهان سبب شده است که بسیاری از فعالان این حوزه به منظور فروش بهتر و راحتی مشتریان خود از این ابزار برای تبلیغات خود و فروش بیشتر استفاده نمایند.
در یک کانال کیف مشتریان به صورت یکجا می توانند انواع کیف را در طرح بندی ها و طراحی های مختلف به صورت یکجا مشاهده نمایند و در هر روز هفته در جریان جدیدترین اخبار و کیف های جدیدی که در کانال گذاشته می شود قرار بگیرند.
بخش اصلی از محصولات کیف وانیا از تولیدات کارگاه های ایرانی در کشور ارائه می شود که این امر هم سبب حمایت بیشتر این کارگاه ها و هم حمایت از تولید ملی می گردد و با پخش کیف وانیا مشتریان می تواند روز به روز بر رونق کیفی و کمی تولیدات کیف ایرانی بی افزایند.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا