خرید عمده کفش مردانه تبریز

10 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه تبریز از نظر طراحی و کیفیت نمونه ای بی بدیل در کشور می باشند که سال هاست که به عنوان بهترین سبک های ایرانی به کشورهای مختلف صادرات می شود و به دلیل تنوع خوبی که دارند از یک مرکز خرید عمده می توان اقسام گوناگونی از آنها را خریداری نمود.


تولید کنندگان بسیاری در این شهر هستند که کار تولید کفش شغل خانوادگی آنها به شمار می آید و آنها تجارب بسیاری از آبا و اجداد خود در این زمینه کسب نموده اند و با تلفیق آنها با دانش روز توانسته است این صنعت را در سراسر کشور و کشورهای مختلف جهان گسترش داده و نیازهای وسیعی از افراد را در جامعه تامین نمایند.
از جمله بهترین های کفش مردانه در این شهر از جنس چرم طبیعی می باشد که در رویه و کف و پاشنه آن از چرم گاوی و در آستری و کفی آن از چرم بزی استفاده شده است.
به دلیل بالا بودن میزان تولیدات در زمینه کفش های مردانه چرم بخش قابل توجهی از فروش ها در این شهر مربوط به اقسام مردانه در انواع مجلسی، راحتی طبی و اسپورت می باشد.
تمرکز بالای کارگاه ها و تولید کنندگان حرفه ای در بخش تولید کفش های مردانه سبب شده است که است این شهر به یکی از مراکز اصلی برای تامین موارد مورد نیاز فروشگاه های مختلف در کشور تبدیل شود.

خرید عمده کفش مردانه
خرید عمده کفش مردانه اسپرت تبریز

آنچه که به عنوان کفش اسپرت مردانه در تبریز به مشتریان معرفی می شود اغلب دارای طراحی های کلاسیک یا ساده ای می باشند اما در عوض از کیفیت های بسیار قابل قبولی برخوردار می باشند.
نوع رویه این کفش ها در جنس های چرم و غیر چرم تولید می شوند که مدل های غیر چرم یا چرم مصنوعی به جهت داشتن قیمت های بسیار پایین تر از اقسام چرم از تقاضای بیشتری بالا می باشد.
از جمله این مدل های کلاسیک می توان به مدلی با نام اسپورت ترینو اشاره نمود که دارای رویه ای با طرح چرم صافتی می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این کفش می توان به زیره پیو آن اشاره که سبب نرمی و سبکی کفش می گردد و راحتی آن را افزایش می دهد.

خرید عمده کفش مردانه
مشخصات کفش اسپورت مردانه ترینو
سایزبندی 40/44
جنس رویه: طرح چرم صافتی
جنس زیره:پیو کفی طبی
رنگبندی: مشکی، قهوه ای، عسلی و سرمه ای
برای استعلام موجودی و دریافت آخرین قیمت این محصول با تلفن های مرکز تماس گرفته و یا از طریق پیام رسان های تلگرام و واتس آپ با بخش مدیریت فروش ارتباط بگیرید.

تولید کفش مردانه هشترک تبریز

کفش های هشترک مردانه در استایل های مختلفی از جمله مجلسی تا روزمره استفاده می شوند که همین امر باعث محبوبیت ویژه این کفش ها در بین افراد مختلف در جامعه شده است.
به عبارتی خرید این کفش ها برای بسیاری مقرون به صرفه خواهد بود و دیگر آنها نیاز نخواهند داشت برای موقعیت های مختلف کفش مخصوصی را خریداری نمایند.
از جمله آنها مدلی با در سبک زیر می باشد که در دو سایزبندی 40 تا 44 و 45 تا 48 تولید می شود و دارای رویه و کفی چرم طبیعی می باشد و در زیره آن نیز از پیو با کیفیت استفاده شده است این کار در دو رنگ پرفروش مشکی و قهوه ای تیره تولید می شود.

خرید عمده کفش مردانه
فروش کفش مردانه کار

از جمله کفش های پرفروشی که در تبریز تولید می شود مدل هایی با نام کفش های کار می باشند که نوعی کفش اسپرت و راحتی به شمار می آیند و دارای مقاومت خوبی نیز می باشند و بیشتر توسط قشر کارگری مورد استفاده قرار می گیرند.
از جمله این مدل ها سبکی با نام آنفولانس می باشد که در سایزبندی 41 تا 45 تولید می شود و دارای رویه چرم جیر و زیره پیو تزریق مستقیم است.
به دلیل اینکه زیره به روش تزریق مستقیم به کفش متصل شده است علاوه بر اینکه کفش بسیار راحت و نرم می باشد از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار بوده و به راحتی از کفی کفش جدا نمی شود.
این کار در رنگ بندی های مختلف مشکی، سفید و قهوه ای تولید می شود و جهت سفارش آن نیاز است که مشتریان از طریق بخش مدیریت استعلام موجودی نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا