سایت فروش عمده کفش زنانه

25 ارديبهشت 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید عمده اینترنتی کفش های زنانه به عنوان یک روشی مدرن چند سالی است که در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است و سبب صرفه جویی های مناسب از نظر هزینه و زمان گردیده است شما هم اکنون می توانید از طریق این سایت فروش سفارشات خود را به راحتی به انجام برسانید.


دنیای کفش های زنانه بسیار جذاب و متفاوت تر از مدل های مردانه می باشد و همواره از استقبال و فروش بیشتری برخوردار می باشند.
بخش بسیاری از خانم ها برای موقعیت ها و شرایط مختلف خود تمایل دارند که حداقل یک جفت کفش داشته باشند.
همین عوامل سبب شده است که کارگاه های تولید کفش در زمینه تولید کفش های زنانه در ایران فعالیت بیشتری داشته باشند که مرکز آنها را می توان شهرهای نظیر تهران، مشهد و تبریز دانست.

فروش عمده کفش زنانه

 

معرفی انواع کفش زنانه در وانیا

وانیا تلاش دارند که همواره برای هر فصل از سال متنوع ترین مدل ها را برای خریداران خود ارائه نماید و نیازهای بسیاری از افراد جامعه را پوشش دهد در زیر به معرفی بخشی از مدل هایی که در این مرکز ارائه می گردد می پردازیم.

1-کفش کتانی معمولی

این کفش ها بیشتر در حکم استفاده های روزمره را دارا می باشند و برای کسانی که می خواهند به پاهای خود کمی استراحت بدهند بسیار مناسب می باشد.
این کفش ها باید به گونه ای باشند که فرد با ساعت ها استفاده از آنها کمتر احساس خستگی نماید.

فروش عمده کفش زنانه

2-کفش اسپرت شیک

کفش های اسپرتی که اغلب در این مرکز ارائه می گردند جنبه باشگاهی نداشته و برای استفاده های روزمره مناسب می باشند این قبیل کفش ها در اقسام متنوعی ارائه می شوند و سعی می گردد که شیک ترین و به بروزترین آنها به مشتریان عرضه گردد.
مدل های جدیدی از این کفش ها با طراحی های خلاقانه وارد بازار شده اند که از جمله آنها می توان به مدل های لژداری اشاره کرد که دارای رویه باز بوده و برای استفاده در روزهای گرم سال طراحی شده اند.
از دیگر مدل های جدید کفش اسپرت  که با استقبال های بسیاری روبرو شده است مدل های هولوگرام دار می باشد که در اقسام تابستانی و تمام فصل ارائه می شود.

فروش عمده کفش زنانه

3-کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلندی که در وانیا ارائه می گردد را می توان به دو دسته مجلسی و اداری طبقه بندی نمود.
کفش های پاشنه بلند مجلسی به شکلی می باشند که تنها برای استفاده از در محافل و مراسمات خاص مناسب می باشند اما مدل های رسمی و اداری آنها برای بیشتر شرایط و موقعیت ها می توانند گزینه مناسبی باشند.

فروش عمده کفش زنانه

4-کفش تخت

کفش های تخت دارای سبک های متفاوتی می باشند و در انواع مجلسی و روزمره ارائه می گردند.
بیشترین عرضه کفش های تخت در رابطه با مدل های روزمره انجام می گیرد این کفش ها خود به انواع کالج، لوفر، عروسکی و کلاسیک دسته بندی می شوند.
این کفش ها برای محیط های مدرسه و دانشگاه به دلیل راحتی و داشتن ظاهر مناسب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش عمده کفش زنانه

5-صندل راحتی

کفش های صندل های راحتی برای خود دنیای ویژه ای دارند این صندل ها به دلیل اینکه برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرند درخواست های بیشتری را دارا می باشند و ممکن است که بر خلاف مدل های مجلسی آنها هر فرد در هر سال یک جفت از آنها را خریداری نماید.
و در دو سبک خانگی و بیرونی ارائه می شوند. مدل های خانگی آنها رکابدار بوده و بیشتر در ایام گرم سال تولید و عرضه آنها شروع می شود.

فروش عمده کفش زنانه

5-صندل مجلسی

صندل های مجلسی را می توان جزو زیباترین و جذاب ترین مدل های زنانه قلمداد نمود. هر بانویی حداقل یک جفت از آنها را برای استفاده در مهمانی های و جشن های خود دارا می باشد و با لباس های مجلسی خود برای تکمیل زیبایی آنها مورد استفاده قرار می دهد.
این کفش ها ممکن است پاشنه دار و بدون پاشنه باشند که مدل های پاشنه دار آنها در این مرکز بیشترین میزان عرضه را دارا می باشد.

فروش عمده کفش زنانه

6-کفش طبی

کفش های طبی یکی از مهم ترین نیازهای افرادی است که در پاها و بدن خود دارای مشکلات و بیماری های خاصی هستند و یا می خواهند از همان ابتدا با پوشیدن کفش های سالم و طبی از ایجاد بیماری های مختلف پیشگیری نمایند.
کفش های طبی بخشی از محصولاتی است که در اقسام مختلف مجلسی، راحتی و اداری در این مرکز به مشتریان عرضه می شود.
در میان تمام جنس های کفش طبی مدل های چرم به عنوان بهترین های طبی در ایران شناخته می شوند.

فروش عمده کفش زنانه

7-کفش زمستانی

کفش های زمستانی زنانه ایرانی شامل انواع نیم بوت و بوت می گردند و برای خود دارای اقسام مجلسی و راحتی می باشند.
برخی از مدل های نیم بوت دارای ساختاری می باشند که برای تمام فصول سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند و مورد انتخاب بسیاری از افرادی است که به دنبال پوشش های خاص و جذاب هستند.

فروش عمده کفش زنانه

8-کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه مجلسی جدید و بسیار زیبایی همه ساله توسط تولیدکنندگان ماهر و متخصص این دیار تولید و به شکل آنلاین به فروش می روند.

تنوع در تولیدات و فروش آنها به شکل آنلاین گستره انتخاب بیشتری را برای خریداران فراهم می نمایند و مشتریان می توانند در هر نقطه از کشور بدون محدودیت های خرید سنتی به سفارشات مورد نظر خود بپردازند.
فروش آنلاین کفش های مجلسی زنانه به شکل عمده نیز این روزها نیز بسیار مورد توجه فروشگاه داران و خریداران عمده قرار گرفته است چرا که آنها با سرعت و راحتی بیشتری می توانند به مدل های درخواستی جدید و مد سال در کمترین زمان دسترسی داشته باشند.
کفش های زنانه مجلسی در اقسام پاشنه دار و بی پاشنه در رنگ بندی و جنس های متنوع عرضه می گردد.

کفش زنانه مجلسی

سایت فروش اینترنتی عمده کفش زنانه

شاید اگر سال ها قبل به فروشنده کفشی گفته می شد که روزی افرادی کفش های خود را بدون اینکه در محل تولید و عرضه کفش حضور داشته باشند خریداری می کنند بسیار دور از انتظار می نمود.
اما امروزه سایت های فروش اینترنتی به عنوان یک ابزار کارامد در حوزه خرید و فروش کفش شناخته شده اند وجود عوامل مهمی این روزها بیش از بیش از استفاده از خدمات این فضا را برای مشتریان مهم ساخته است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• اهمیت استفاده مطلوب از زمان
• شلوغی جاده ها
• خطرات و هزینه های سفر
• مشکلات ترافیک و هزینه های جانبی دیگر
• آگاهی یافتن به موقع از جدیدترین کفش های زنانه

همچنین کسانی که به دنبال سبک های ویژه و خاص تری می باشند و در شهرها یا شرایطی زندگی می کنند که جستجو تولیدی ها و پخش کننده ها برای آنها کار راحتی نمی باشد می توانند از این ابزار برای تهیه و تکمیل موارد مورد نیاز خود در مرکز فروش خود استفاده نمایند.
خریداران با کفش وانیا می توانند در هر نقطه ای از کشور که باشند کفش های زیبا و به روز را با مراجعه به کانال های مربوطه در کمترین زمان تهیه نمایند در این کانال می توانید انواع مدل های به روز و جدید را در هر ساعتی از روز مشاهده و به انتخاب و سفارش بپردازید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا